Burnočio trapučiai su liofilizuotom uogom (4 ingredientai, be glitimo, be cukraus) | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
kulinarinis blogas, kulinarinis tinklaraštis, blogas apie maistą, įdomūs receptai, midijos, tinklaraštis, rankdarbiai, Natalija Kurganovė
21435
post-template-default,single,single-post,postid-21435,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Burnočio trapučiai su liofilizuotom uogom (4 ingredientai, be glitimo, be cukraus)

 

Vienu. Vienu prisėdimu ir „nooliu daaal“. Ir tai nesikeičia su amžiumi. Tik L pakeičia R. 
Apie ką aš?

Apie liofilizuotas uogas.

 

supergarden

Kartais pamąstau, jog bankrutuosiu vis lepindama savo klecką braškytėm ir žemuogytėm. Guodžiuosi mintimi, jog tai sveika. Ir vienareikšmiškai geriau nei jokių uogų. Ar “cukriuko desertukui”. 
Be to, trunka ne taip jau ilgai. Svarbiausia išgyventi šaltąjį periodą, kai dėl nepalankaus klimato vitaminų gauname mažiau.

Aišku visada vasarą uogų ir prisišaldom. Tik tas valgymas pas mus tampa murzinokas – ir sienos, ir grindys, o kartais net ir lubos “paragauja”. 

Tad, mano nuomone, jeigu galimybės leidžia, į vaiko valgiaraštį reiktų įtraukti ir liofilizuotų uogų.

Kitas dalykas, kurį mano mažoji labai mėgsta:
Pūstos burnočio sėklos.

Burnočio sėklų trapučiai

Užberi jų ant košės ar natūralaus jogurto ir žiū… dubenėlis jau tuščias.

Taip pat, žinoma, ir medus daro stebuklą. Turim tokį ryto ritualą: šaukštelis medaus ir stiklinė šilto vandens.Taip mes susidraugavome su rytiniais miego nykštukai. 

Tai štai šios 3 gudrybės, kurios padeda man būti geresne mama. Ne tobula, bet geresne.
Uogos, pūstos burnočio sėklos ir medus. 

O jeigu visa tai apjungti?

Burnočio trapučiai

Taigi Nikos gimtadieniui paruošiau trapučius iš jos mėgstamiausių ingredientų.

Tik 4 ingredientai, o kiekis gaunasi tikrai nemažas. Nors pas mus jie ilgiau savaitės tiesiog neišgyvena. Bildukas…

Labai patogu, nes galima pasiruošti prieš ketetą dienų ir įdėt į šaldtuvą. Sulaukus svečių beliks tik supjaustyti.

Burnočio trapučius sugalvojau ne aš. Vasarą pirkdavau jų mažajai “Rimi”. Bet:
a. Kaina – auuch! 
b. Nesu tikra, kas ten juose iš tiesų slepiasi?

Jų paruošimas tikrai itin paprastas, o prireiks vos 4 ingredientų. Tad išmokus pasigaminti patiems, šie burnočio trapučiai taps nuostabiu palydovu bet kokioje situacijoje – ar užsukus draugam, ar per vaiko gimtadienį.

Belieka sulaukti to gimtadienio, nes mano atveju – sukirtom juos šventės išvakarėse
(taip, dabar išraudau kaip burok…ėlių milteliai).

sveikas užkandis Burnočio trapučiai

Trapučius gaminau su Supergarden liofilizuotom avietėm ir gervuogėm. Gaunasi gana saldus užkandis, o rūgščios uogos įneša balansą. Tiesa, kitą kartą rinkčiausi vien avietes.
Galima naudoti ir kitokius priedus: riešutai (lazdyno, pekano, karių), sėklos (chia, kanapių, sezamo), džiovintos uogos (spanguolės, goji, razinos), šokoladas. Bet tada rekomenduoju išspausti pusę citrinos sulčių, nes užkandukui tai tikrai tiks ir patiks.

Tad pradedam!

 

Burnočio sėklų trapučiai
Write a review
Print
Prireiks (naudojau 24x18 kepimo formą)
  1. Pūstos burnočio sėklos | 60g
  2. Liofilizuotos uogos | indelis (stiklinė), naudojau "Supergarden" avietes ir gervuoges
  3. Medus | 3vš
  4. Riešutų sviestas | 3vš su kaupu
Viskas labai paprasta
  1. Medų ir riešutų sviestą dedame į prikaistuvį ir kaitinam apie 5min (neleiskite burbuliuoti - pastoviai maišom).
  2. Išjungiam kaitrą, kai turinys pradeda karamelizuotis. Ilgi nekaitinam. Svarbiausia, kad viskas išsilydytų ir susimaišytų iki vientisos masės.
  3. Leidžiame minutę atvėsti (galima perpilti į karščiui atsparų dubenį, bet nebūtina - viską padariau naudodama vieną prikaistuvį).
  4. Suberiam pūstas burnočio sėklas ir liofilizuotas uogas. Jeigu jos stambios, susmulkinkite prieš tai pirštais.
  5. Išmaišom, kad viskas apliptų medumi ir išpilame į sviestiniu popieriumi padengtą kepimo formą (geriau aukštesniais kraštais). Išlyginam, uždedam ant viršaus dar popieriaus ir „supresuojam“ rankomis spausdami, kad kuo tvirčiau suliptų.
  6. Leidžiame atvėsti iki kambario temperatūros ir dedame į šaldytuvą. Geriausia palaikyti per naktį ar bent kelias valandas.
  7. Prieš tiekiant supjaustom norimo dydžio gabaliukais.
Ką keisti kuom
  1. Medų keiskite ryžių sirupu.
  2. Netoleruojantys riešutų gali vietoj sviesto naudoti vien medų, bet trapučiai nesukibs taip gerai ir bus tikrai labai labai saldūs (išmėginta).
  3. Vietoj liofilizuotų uogų dėkit riešutus, sėklas ar džiovintas uogas. Tokiu atveju nepakenks citinos sultys.
Kitos pastabos
  1. Laikomas šaldytuve galioja 2 savaites.
  2. Pūstas burnočio sėklas perku „Rimi“ ir naudoju be medaus, natūralias. Taip pat galima mėginti jas „išpūsti“ namų salygom, panašiai kaip spragėsius. Deja, visi 3 bandymai man pasibaigė visišku fiasko. Pasidalinkite patartimi, jeigu ir jūs mėginot. 😉
TASHA http://tasha.lt/
No Comments

Post A Comment