Goji uogų triufeliai | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
kulinarinis blogas, kulinarinis tinklaraštis, blogas apie maistą, įdomūs receptai, midijos, tinklaraštis, rankdarbiai, Natalija Kurganovė
20457
post-template-default,single,single-post,postid-20457,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
Sveikas užkandis - Goji triufeliai

Goji uogų triufeliai

Aš iš tų daugelio mamų, kur gimus vaikui nuolat kažkur skuba, lekia, veikia. Atrodo, norisi nuveikti tiek daug, o gyvenimas toks trumpas!
Meditacija jau padeda su tuo tvarkytis, bet dėl tokio gyvenimo būdo tapau užkandžiautoja. 
Mėgstu nuolat turėti spintelėje, rankinuke, automobilyje ką nors triauškinimui. Dažniausiai tai būna trapučiai, duoniukai ar šokoladas. Neretai užkandžiai atstoja pusryčius, pietus ar vakarienę.

Gera žinia, jog gimus mažajai išmokau ne tik išsimaudyt duše per 3min, bet ir natūraliai pradėjom sveikiau maitintis. Taigi organiškai nyksta “žalingi” įpročiai ir iš mano raciono. Arba jie keičiami naudingais. Kaip ir atsitiko šiuo atveju.

goji uogos receptas

Nesakau, kad atsisakysiu savo (arba vyro) nuodėmingų kepinių, bet jais lepinamės vis rečiau. Juk dabar esame atsakingi už dar vieną žmogų, o taisyklingi mitybos įpročiai, mano nuomone, yra vienas iš kertinių auklėjimo aspektų.

Šis desertas/užkandis gimė netikėtai – turėjau pakelį džiovintų Goji uogų, kurių vis nepritaikau kulinarijoj.

Tibete šios uogos vertinamos kaip energijos ir gyvybingumo šaltinis, balansuojantis Chi energiją.
Jos turi antioksidantų, naudingų vėžinių ligų profilaktikai, teigiamai veikia širdį ir kraujagysles, turi priešuždegiminį poveikį, stiprina nervų sistemą, regėjimą gerina virškinimą, lėtina senėjimą ir net didina vaisingumą.

Tad nuo šiol mano receptuose Goji uogas išvysit daug dažniau.

O šiandien pristatau sveikuoliškus energijos triufeliukus, kuriuos, beje, ragavo ir mano mažoji valgytoja.

Goji uogų užkandis
Write a review
Print
Apie 18vnt prireiks
  1. Migdolai | stiklinė
  2. Datulės | stiklinė, nuluptos ir nukaulytos
  3. Goji uogos | 1/4 stiklinės, džiovintos
Nebūtina
  1. Laimo sultys | 1 vš
  2. Chia sėklos | 2 vš
Viskas labai paprasta
  1. Midolus nuplaunam ir kelias minutes apverdame.
  2. Tuo tarpu užmerkiam Goji uogas ir datules.
  3. Traukiame po vieną datulę ir nukaulinam bei nulupam žievelę. Truptį sudrėkus, jos lengviau nusilupa.
  4. Migdolus perplaunam drungnu vandeniu (kad nenusideginti pirštų) ir nulupam luobelę. Po apvirimo, ji turėtų lengvai nušokti.
  5. Riešutus sumalam blenderio pagalba. Įdedame datules ir uogas. Viską sublenderiuojam. Masė tiršta, tad teks tai atlikti per kelis kartus. Aš mėginau su Nutribullet, bet visgi labiau pasiteisino rankinis blenderis.
  6. Beje, galite palikti ir ne iki galo sumaltus gabaliukus, išliks traškumas.
  7. Kadangi valgė ir mažoji, norint išvengt netikėtumų sumaliau iki vientisos masės.
  8. Paragaukite, jeigu norisi rūgštelės (o man norėjos) išspauskite laimo ar citrinos sulčių.
  9. Drėgnomis (bet ne šlapiomis) rankomis formuojam 2 kąsnių dydžio rutuliukus.
  10. Galima ragauti iš karto.
  11. Kadangi jie "lipnūs", apvoliokite Chia sėklose. Kadangi jų neturėjau, įdėjau į šaldytuvą valandėlei.
TASHA http://tasha.lt/
Energingos ir skanios savaitės!

No Comments

Post A Comment