Grikiai per naktį - tobuliems veganiškiems pusryčiams! | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
chia sėklos, grikiai per naktį, pusryčiu idejos, receptai pusryčiams
20535
post-template-default,single,single-post,postid-20535,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
grikių pusryčiai per naktį

Grikiai per naktį – tobuliems veganiškiems pusryčiams!

Neįtikėtinas atradimas: grikių ir Chia sėklų pusryčiai, kuriuos pasiruošit iš vakaro.
Jau tris dienas iš eilės taip pusryčiaujam ir dar nepabodo nei vyrui, nei man, nei mažajai valgytojai.

 

Pusryčių košė “per naktį” nebe naujiena. Deja, ją ruošiant dažniausiai naudojami greitai paruošiami avižų dribsniai. Avižų dribsniai nėra tolygų avižų kruopoms, nes netenka dilelies dalies geriausių savybių. Tad pusryčiam jų nesirenku, nebent kaip sudedamąją dalį kokių nors kepinių, tarkim ruošiant Vandutės bandutes.

Atradusi šį grikių “per naktį receptą” negaliu atsidžiaugti.

grikių pusryčiai per naktį
Ir atsiragauti, nes skonis fantastiškas!

O ir improvizacijai vietos begalės – pagardinkite džiovintais vaisiais, riešutais, naudokite sojų, kokosų ar migdolų pieną. Jeigu norisi, grikius maišykite su avižų drinbsniais.
Ypatingai patiko ruošiant su lazdyno riešutų pienu – jis turi kakavos poskonį, kas tobulai dera su grikiais.
Ragaudama ne namuose, būčiau pamanius, jog tai tikrai ne iš “tų sveikuoliškų” patiekalų.

Svarbu paminėti, jog šio patiekalo nepavyko paruošti naudojant žaliuosius grikius (nors vyras ir ne iki galo išbrinkusius sukirto, mirkt). Naudokite standartinius, randamus kiekvienoje parduotuvėje (rudos spalvos).
Ir taip, žinau, jog tokiuose grikiuose naudingųjų medžiagų mažiau nei žaliose.

 

Grikiai ir Chia sėklos per naktį
Write a review
Print
Vienai suaugusiojo porcijai prireiks
  1. Grikiai | 50g
  2. Lazdyno riešutų pienas*| 250ml
  3. Chia sėklos | 2 v.š.
  4. Cinamonas | 1/2 a.š.
  5. Klevų sirupas** | 1 v.š. arba pagal skonį
  6. Vanilės aromatas | keli lašai (nebūtina)
  7. Sunokęs bananas | 1 vnt
Viskas labai paprasta
  1. Iš vakaro grikius nuplaunam ir užmerkiam vandenyje 1-2 valandoms
  2. Praskalaujame po tekančiu vandeniu ir sumaišom su pienu.
  3. Gardinam klevų sirupu, cinamonu bei vanile (arba patinkan2iu aromatu). Aš dar įbėriau truputį muskato ir kardamono.
  4. Dedame Chia sėklas ir gerai išmaišom.
  5. Bananą rupiai sutrinam šakute (kad nevirstų tyre, o liktų ir nedideli kąsniukai) ir išmaišom su likusia mase.
  6. Supilam į stiklainį, taurė ar dubenėlį ir padedam nakčiai į šaldytuvą.
Pastabos
  1. *Lazdyno riešutų pieną keiskite kitokiu, patinkančiu augalinės ar gyvulinės kilmės pienu.
  2. ** Klevų sirupą keiskite priimtinu saldikliu (medumi, agavų ar datulių sirupu, cukrumi ir tt)
  3. P.S. Kadangi mėgstu naktinėti, neretai po vidurnakčio apragauju pusryčius. Tad rytais tenka juos gausiai dekoruoti visokiom braškėm. To daryti nebūtina, bet rekomenduotina. 😉
TASHA http://tasha.lt/
Skanaus 🙂

No Comments

Post A Comment