Kitokie pusryčiai: Grikių ir šilauogių "smutis" | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
kulinarinis blogas, kulinarinis tinklaraštis, blogas apie maistą, įdomūs receptai, midijos, tinklaraštis, rankdarbiai, Natalija Kurganovė
20862
post-template-default,single,single-post,postid-20862,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
šilauogės receptai

Kitokie pusryčiai: Grikių ir šilauogių “smutis”

Šilauogėse tiek daug gėrio, jog užtenka per dieną suvalgyti pusę stiklinės šių uogų, ir jūsų organizmas būtų aprūpintas reikalingomis vertingomis medžiagomis.

Amžiui bėgant, atmintis silpnėja, o sugebėjimai, būtini koordinacijai ir pusiausvyrai, mažėja. Šilauogės turi fermentų, kurie gerina atmintį ir koordinaciją.

Nežinau, ar turėčiau pasakoti apie grikius ir jų naudą sveikatai?
Juk šios kruopos yra vienas iš vertingiausių maisto produktų, pagal savo maistines savybes jos yra lygios ar netgi pranoksta daržoves ir vaisius. Grikių kruopos ilgam užsilaiko skrandyje, taigi ilgam užtikrina sotumo jausmą, todėl ypač tinka pusryčiams.

Tai kas gi įvyks, jeigu apjungsim šiuos du super produktus?

Ogi Superman’o pusryčiai!

smutis receptai

Nuoširdiai, maniau šilauogių ir grikių smučio spalva bus žymiai įspūdingesnė.

Deja, šįkart skonis pralenkė vaizdą.
Aišku, visada galima dekoruoti patiekalą, kad sužadintų pusryčiautojų apetitą. Paragavus tikrai nenusivilsit!

Tikrai rekomenduoju naudoti šaldytas šilauoges, smutis bus dar ir maloniai gaivus. 

Grikių ir šilauogių pusryčiai
Write a review
Print
Prireiks
  1. Išvirtų arba per naktį mirkytų grikių | 200g
  2. Anakardžiai | 40g
  3. Avokadas arba bananas
  4. Migdolų pienas | 3 v.š.
  5. Klevų sirupas | 1-2 v.š.
  6. Šilauogės | 100g (naudojau šaldytas, nes jos daro kokteilį gaivesnį)
Viskas labai paprasta
  1. Anakardžius nuplaunam, nusausinam ir apkepam sausoje keptuvėje. Palaukiam kol atvės.
  2. Visus ingridientus sumaišome ir sumalam. Naudojau rankinį blenderį, kad kontroliuoti tekstūrą. Stenkitės nepadaryti visiškos tyrės, o palikti „rūpumo“.
  3. Dekoruokite avokadu, bananu, uogomis, riešutais ir t.t.
TASHA http://tasha.lt/
grikiai pusryčiai

No Comments

Post A Comment