Kokosiniai kynvos ir chia pusryčiai per naktį | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
kulinarinis blogas, kulinarinis tinklaraštis, blogas apie maistą, įdomūs receptai, midijos, tinklaraštis, rankdarbiai, Natalija Kurganovė
20595
post-template-default,single,single-post,postid-20595,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
Kynva su kokoso pienu, Chia ir braškėm

Kokosiniai kynvos ir chia pusryčiai per naktį

Kokosiniai chia ir kynvos pusryčiai per naktį vienas geriausių pastarojo mėnesio atradimų. Nerealaus skonio sveiki pusryčiai, desertas ar užkandis.

Bet pradėkim nuo to, jog šiaip kynvos skonio ir kvapo nekenčiu. Rimtai, gaminu vaikui ir vyrui tik dėl to, kad naudinga.
O aš iš tų kur ir pati mėgsta neskanius ir naudingus dalykus. Bet bolivinės balandos taip ir nepavyko prisijaukinti.
Iki šiol!!!

Kynva su kokoso pienu, Chia ir braškėm

Kokosas puikiai slopina balandos kartumą paversdamas šį receptą rojum stiklinėje.
Rimtai, tokį reikalą norėčiau valgyti gulėdama hamake po palme negyvenamoj saloj.
Jei nesat kokoso gerbėjai (o pasirodo tokių daug), galite interpretuoti su kitokio skonio pienu, bet dėl tokio paties fantastiško rezultalo negarantuoju.
Trintų braškių sluoksnis būtinas, nes suteikia gaivos ir tobulai dera su kokosu. Žinoma, neturint braškių, galite keisti jas kitokiom sezoninėm uogom.

Pastaruoju metu pamėgom pusryčius, kuriuos pasiruoši iš vakaro. Ir štai kelios priežastys:

  1. Su vaiku ryte ir taip yra ką veikti.
  2. Jogurtai ir košės jau stovi vienoje vietoje.
  3. Rytais sunku kūrybiškiau galvoti.
  4. 15 papildomų minučių miegui, dušui, krosui – sau!
  5. Patinka ir tinka visiem šeimos nariam.
  6. Kadangi pusryčiam vis dar renkuosi puodelį kavos, man ši košė-pudingas skaniai susivalgo ir kaip užkandis dienos metu.
  7. Nėra “lepus” transportavimui – susiluoksniuoji į stiklainiuką ir keliauji į darbą. Arba ant žolytės prie upės.
  8. Labai gerai atrodo. Juk pirma valgom akimis (mirkt).
  9. Aš pvz jau dveji metai rytais svajoju, kad po lova gyventų kinietė, kuri rytais darytų man nugaros masažą. Valandą. Arba dvi. Nu blemba, kas nori gaminti išlipęs iš lovos??

 

Gal jau metas receptui.

Chia ir bolivinių balandų pusryčiai
Write a review
Print
2 porcijom prireiks
  1. Kynva (bolivinė balanda) | 150g išvirtos (galima ir daugiau)
  2. Kokosų pienas | 400ml (galima maišyti su karvės ar kitokiu pienu)
  3. Chia sėklos | 4 v.š.
  4. Klevų sirupas | 2 v.š.
  5. Vanilės aromatas | keli lašai
  6. Cinamonas | 1/2 a.š.
  7. Braškės | 50-60g
  8. Kokosų drožlės | nebūtina
Viskas labai paprasta
  1. Braškes ir kokosų drožles atsidedam, o likusius ingridientus sumaišome ir dedame į šaldytuvą nakčiai.
  2. Ryte braškes sutrinam blenderiu.
  3. Sluoksniuojam pusryčius stiklinėse - vienas sluoksnis košės, vienas - braškių ir tt.
  4. Prieš valgant užbarstome kokosų drožlėm.
TASHA http://tasha.lt/
Skanaus!

N<3

Už inspiraciją ačiū www.simplyquinoa.com

No Comments

Post A Comment