Sluoksniuoti pusryčiai su Chia, jogurtu ir uogom | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
jogurtas, pusryčiai, sluoksniuoti pusryčiai, chia sėklos, uogos, pusryčių receptai
20767
post-template-default,single,single-post,postid-20767,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
Sluoksniuoti pusryčiai su mėlynėm, Chia ir jogurtu

Sluoksniuoti pusryčiai su Chia, jogurtu ir uogom

Pastaruoju metu apleidau kulinarijos pasaulį, bet tai nereiškia, jog tinginiauju.
Ar išsikvėpiau. Tiesiog receptų kokybę vertinu labiau nei kiekybę. O kol kas pokyčiai asmeniniame gyvenime reikalauja nemažai energijos, tad virtuvėje tikrai sukiojuosi kur kas rečiau. Bet sukurt sluoksniuotus pusryčius su Chia, jogurtu ir uogom laiko atrandau. 
Aišku, šeimyna ir priversta jau kelias savaites taip pradėti dieną, bet nesiskundžia. (mirkt)

Sluoksniuoti pusryčiai su mėlynėm, Chia ir jogurtu

Užtat galvoje prisikaupė tiek naujų idėjų! Ne tik kulinarinių.

Rudenį, pažadu, grįšiu su daug smagių ir skanių naujienų! 

Nors šis sluoksniuotas pusrytis gana paprastas, rekomenduoju tiems, kas mėgsta pusryčiaut ir akimis. Kartais įdedu granolos sluoksnį, kartais užbarstau linų sėmenų ar kanapių sėklų. Bet principas išlieka tas pats – sluoksniuojam ingridientus ir pasikrauname energijos visai dienai!

 
Sluoksniuoti pusryčiai su Chia, jogurtu ir uogom
Write a review
Print
2 asmenim prireiks
  1. Jogurtas* | didelis indelis, 300ml
  2. Mėlynės** | 1.5 stiklinės
  3. Chia sėklos | 25g
  4. Lazdyno riešutų pienas*** | 250ml
  5. Lazdyno riešutų**** | sauja su kaupu
  6. Klevų sirupas | pagal skonį
Viskas labai paprasta
  1. Iš vakaro pasruošiam Chia sėklas: užpilam pienu ir paliekame šaldytuve brinkti per naktį. Arba bent jau kelias valandas. Jeigu norisi saldžiau, paskaninkit šaukštu klevų sirupo ar kitokiu saldikliu.
  2. Riešutus apskrudinam sausoje keptuvėje.
  3. Sluoksniuojam: sluoksnis Chia sėklų, sluoksnis uogų, sluoksnis jogurto. Taip du kartus.
  4. Ant viršaus užbarstome riešutų ir apipilam klevų sirupu.
Pastabos
  1. *naudojau natūralų bio jogurtą "Dobilas". Tiks vanilinis, persikų ar kitoks skonis.
  2. **tiks avietės, šilauogės ar kitokios mėgiamos uogos.
  3. ***lazdyno riešutų pieną keiskite kitokiu augaliniu ar gyvulinės kilmės pienu.
  4. ****taip pat skanu su pekano riešutais, graikiškais ar kedrais.
  5. Beje, sluoksniuot nebūtina (galerijoje rasite ir tokią foto), bet atrodo daug įspūdingiau!
TASHA http://tasha.lt/
No Comments

Post A Comment