Smidrai (šparagai) ir midijos sojų padaže | TASHA
Gyvenimo būdo blogas su daug paprastų, bet neįprastų receptų. Kulinariniai atradimai, skanūs eksperimentai, rankdarbiai, kūrybiški savęs ieškojimai.
kulinarinis blogas, kulinarinis tinklaraštis, blogas apie maistą, įdomūs receptai, midijos, tinklaraštis, rankdarbiai, Natalija Kurganovė
19553
post-template-default,single,single-post,postid-19553,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
Smidrai ir midijos Azijoje

Smidrai (šparagai) ir midijos sojų padaže

Būna dienų, kai atsidarai šaldytuvą ir matai ten apatiją.

Apatija daržovių krepšelyje, konservuota apatija, vytinta apatija, gluten free apatija, apatija su tuoj pasibaigsiančiu galiojimu, apatijos pasta…
Va ir supelijęs apatijos gabaliukas.

O tada supranti, kad namuose yra alkanas vyras ir reikia kažką „pamakliavoti“.

Štai kaip netyčia pagamini kažką fantastiško. “Tep Lep” ir „žiauriai“ skanu!
Taigi smidrai nukeliavo į Aziją ir jiems buvo gerai.
O mums dar geriau.

Dviems (kai vienas alkanas, o kitas nelabai)

250g (ketvirtis pakuotės) šaldytų modijų
250g smidrų (šparagų)
2 česnako skiltelės
Pusė pankolio gumbo
Pusė raudonosios paprikos
100-200g mėgiamų azijietiškų makaronų (priklauso, kiek jūs alkani)
Ghee sviesto/aliejaus kepimui
Saldus sojos padažas Ketjap Manis (galin naudoti paprastą soją ir daugiau medaus)
A.š. medaus
Citrinos sultys (pagal skonį)

Pateikimui: švieži krapai ir kepinti žemės riešutai

Geriausia naudoti WOK keptuvę

Midijas atitirpiname ir gerai nuplaunam.

Smidrų nevalau, o tiesiog palankstau prie „šaknies“, kol kažkurioje vietoje lūžta. Kietąją koto dalį išmetu, o visą kitą galima valgyti.
Susipjaustom smidrus į dvi – tris dalis ir užpilam verdančiu vandeniu.
Paliekame, kol pasiruošim kitus ingridientus.

Tuo tarpu stambiai susikapojame česnaką ir pankolį, o papriką supjaustome juostelėmis.

Gilioje didelėje keptuvėje ištirpiname sviestą ir apkepam česnaką, kol suminkštės.
Dedame pankolį, po kelių minučių paprikas ir pilame saldų sojos padažą.
Tiksliai kiekio nepasakysiu, bet nepagailėjau (5v.š.+).
Išmaišome.

Sudedam smidrus ir midijas, dar kartą išmaišome (arba uždengam keptuvę dangčiu ir pakratom).
Paragaukite, jeigu trūksta saldumo, įdėkite medaus arba cukraus ir išmaišykit.
Uždengiam dangčiu ir vis pamaišydami troškiname apie 5min ant vidutinės ugnies.

Tuo tarpu paruošiam makaronus, kaip nurodyta ant pakuotės.

Midijas pateikia gausiai apibarste šviežiomsis prieskoninėmis žolelėmis, riešutais ar sezamo sėklom.

Beje, makaronus galima dėti į atskirus dubenėlius arba ant serviravimo lėkštės dugno, o ant viršaus sukrėsti patiekalą.

N<3

Šiek tiek improvizacijos:
vietoj midujų galima naudoti krevetes, kalmarus arba vištieną.

Adaptacija vaikui (1.4m): 
Kadangi stengiuos vienu kartu pamaitinti visą šeimą, išviriau daugiau makaronų ir dalį atidėjau.
Kelis šparagus palikau puode ir dar 3 min paviriau, kad taptų minkšti.
Pateikiau su grietinėlės padažu ir linų sėmenų aliejumi.
Nepasakyčiau, kad vaikas buvo sužavėtas, bet nauji skoniai suintrigavo : smidrai tapo dienos atradimu, o ilgi makaronai prikaustė dėmesį, kol valgėme.
Po to vaikas aišku gavo ir savo kotletukų…

No Comments

Post A Comment